...The Worldwide Media...

Hizmetlerimiz


Yayıncı Danışmanlığı

Sayfa ve reklam alanı optimizasyonu

Yayıncı olarak seçilen site, Medyafark ekipleri tarafından incelenir. Site tasarımından, banner alanının efektif kullanımına kadar pek çok faktör üzerinde titizlikle inceleme yapılarak sitenin verimliliği ölçülür ve olası öneriler bir rapor halinde sunulur.

PR çalışmaları

Reklam sunucu hizmetleri

Tüm banner çalışmaları adserver aracılığıyla yayıncı sitelere host edilmekte; yayıncı ve reklam verenlerin yoğunluğu azaltılmaktadır

Kampanya Yönetimi

Yayıncının belirlenmesi :
Reklam veren ve/veya medya planlama ve satın alma ajansı ile yapılan görüşmeler sonucunda; Medya Fark Network’te yer alan ve markanın / ürünün hitap ettiği hedef kitle tarafından ziyaret edilen web siteleri belirlenir. Bu sitelerdeki uygun reklam alanları ve rakamsal bilgiler (üye sayısı, sayfa gösterim sayısı, tekil kullanıcı adedi vs) uygun formatta hazırlanmış bir rapor eşliğinde sunulur.

Reklamın yayına alınması:
Hazırlanmış olan reklam (Banner,Txt link vs) reklam verenin onayıyla birlikte, belirlenmiş sitelerdeki seçilmiş alanlarda yayına alınır.

Raporlama, takip ve analiz sistemi:
Kampanya süresince ve kampanya sonunda çıkarılan takip ve analiz raporları reklam verenle paylaşılır. Kampanya sırasındaki raporlama sonucunda -gerekli görüldüğü takdirde- reklam veya alan üzerinde gerekli optimizasyonlar yapılır. Bu dinamizm, internet reklamcılığının sağladığı ayrıcalıklardan biridir.

Mass Media

Gazete

Dergi

Televizon

Radyo

Outdoor

Indoor